Het gaat echt gebeuren! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu Het gaat echt gebeuren! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu

Het gaat echt gebeuren!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hester

29 December 2008 | Nederland, Voorburg

Het voelt nog niet zo, maar ik schijn naar Peru te gaan. Althans mijn baan is opgezegd, het ticket (met mogelijkheid tot wijzigen van de retourdatum) is geboekt, het kindertehuis rekent op mijn komst en deze pagina is zojuist de lucht in gegaan!

Vind het erg spannend allemaal en ga daardoor toch wel met een dubbel gevoel dit avontuur aan! Ik hoop dan ook dat het spannende gevoel snel verandert in een gevoel van enthousiasme en het gevoel dat deze sprong in het diepe een juiste is geweest!

We'll see!

Mijn Contactgegevens:

Telefoon:
0051 43 428 150 (vaste lijn vrijwilligershuis, van 6/4 t/m 26/6)

* Bellen vanaf 5 cent per minuut (zie www.telechecker.nl)

E-mail:
hestersanderman@hotmail.com

Postadres (van 6/4 t/m 26/6):
Familie Quiros
T.a.v. Hester Sanderman
Jiron Pedro Campos #735
La Soledad - Huaraz

* Vanuit Ndl duurt het min. 7 werkdagen

  • 24 Januari 2009 - 08:06

    Marielle:

    He Hester! je zult het vast geweldig naar je zin gaan hebben in Peru! De bevolking is vriendelijk en het land is zo mooi!We kunnen je nog wel wat foto's toesturen voordat je weggaat...laat het allemaal lekker los en volg je hart!! Ookal ben je straks daar, kunnen we elkaar toch nog een beetje volgen zo via deze site. Tot snel, liefs marielle

  • 30 Maart 2009 - 09:48

    Trientsje:

    Hallo Hester!!
    Nog één dagje!!! Poeh zelfs ik begin het bijna spannend te vinden, het begin van een mooi avontuur. Overigens wordt het ook de hoogste tijd voor een update op deze site.. dus ik kijk uit naar je eerste belevenissen.
    Veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog van een hollands wit biertje ;)
    Tot morgenochtend!

  • 30 Maart 2009 - 09:48

    Trientsje:

    Hallo Hester!!
    Nog één dagje!!! Poeh zelfs ik begin het bijna spannend te vinden, het begin van een mooi avontuur. Overigens wordt het ook de hoogste tijd voor een update op deze site.. dus ik kijk uit naar je eerste belevenissen.
    Veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog van een hollands wit biertje ;)
    Tot morgenochtend!

  • 30 Maart 2009 - 21:48

    Edward:

    Hallo zusje,

    Ik denk dat je dit leest als je al in Peru bent dus. Ik hoop dat je al een beetje kunt wennen. Heel veel plezier ik zal de site in de gaten houden. Tot later!!!!

  • 31 Maart 2009 - 06:15

    Eveliene:

    Hey Hester,

    nu is het zover...spannend! Een heel goede reis toegewenst en onwijs veel plezier!!
    Ik houd je site in de gaten. Groetjes, Eveliene

  • 31 Maart 2009 - 07:23

    Petra:

    Hoi Hester, jij zit nu in het vliegtuig. Ik hoop dat het echte genieten nu is begonnen. Niet meer twijfelen en geniet van ieder moment. Ik zal je volgen via deze website. Heel veel plezier toegewenst.
    Liefs, Petra

    ps. Bedankt nog voor je verjaardags-sms!

  • 31 Maart 2009 - 08:16

    Karen:

    Hoi Hester, heel veel succes & plezier toegewenst in Peru. Geniet lekker van dit avontuur & pas goed op jezelf! liefs, Karen.

  • 31 Maart 2009 - 10:04

    Krista:

    Hai!

    Jeetje..., Je reis gaat nu echt beginnen... Spannend hoor!! Goed van je dat je de sprong waagt. Het wordt vast een geweldige tijd. Ik zal je avonturen volgen.
    Liefs, krista

  • 31 Maart 2009 - 12:49

    Geertje:

    Hoi Hester!

    Ik hoop dat als je dit leest je goed bent aangekomen! Ben benieuwd naar je eerste verhalen.
    Nog bedankt voor je sms-je.
    XX. Geertje


  • 31 Maart 2009 - 13:45

    Marielle:

    He Hester!
    vandaag ben je begonnen aan je reis! Je hebt al een paar uurtjes vliegen erop zitten. Geniet van Peru, het werken daar en laat even weten hoe het Twister spel is gegaan met de kids!! x marielle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 41642

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 02 April 2017

Een eerste bericht uit Zuid-Sudan

17 Juli 2015 - 16 Juli 2015

Nepal

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Maleisië

31 Maart 2009 - 20 September 2009

Peru

Landen bezocht: