Bolivia-Argentinie 6-1 - Reisverslag uit Lima, Peru van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu Bolivia-Argentinie 6-1 - Reisverslag uit Lima, Peru van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu

Bolivia-Argentinie 6-1

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hester

02 April 2009 | Peru, Lima

Vandaag de 2e dag in Lima. Gisteren vroeg op pad gegaan, tal van kathedralen gezien (once you`ve seen one,......), en ja Jos, ook het Presidentiele paleis, daarna bezoekje aan Chinatown gebracht (en ook hier zijn het viezeriken die chinezen), toen door het centrum en historische centrum van Lima gewandeld en het nationale park. Na deze tocht van 10 kilometer ofzo, vonden mijn voetjes het mooi geweest en ben ik neergestreken op een (min of meer) terras. Heerlijk hapje gegeten, rose´tjes gedronken en de voetbalwedstrijd Bolivia, Argentinie gekeken (6-1)! Ik bedoel, je bent een voetbalfan of niet! Iedereen is hier overigens voor Argentinie. Vraag niet waarom, want dat is gewoon zo! Toen met taxi afgedropen naar hostel en paar uurtjes heerlijk geslapen (al werd ik wakker en had ik even geen idee meer waar ik was en welk deel van de dag het was)! ´s Avonds nog even met Toon (eigenaar hostel) geborreld die mij beetje heert geholpen met het globaal uistippelen van mijn reis. Vervolgens opnieuw mandje ingegaan (kon niet slapen, want mijn Nederlandse biologische klok vond het tijd om op te staan). Na een nacht van dommelen, maar weer vroeg uit de veren! Vandaag dagje gerelaxed en ff marktje bezocht samen met twee andere Nederlanders die ik hier ontmoet heb (en het liefst zou ik de hele markt hebben opgekocht). Alleen terug gegaan met een soort van Tuk Tuk (heb filmpje gemaakt, zie links onder video´s). Jan, jan en Marco, die in China zijn luxe en comfortabel vergeleken bij hier! Kortom, een belevenis en dat voor maar 0,45 eurocent :-)! Nu beejte relaxen in hostel en van zonnetje genieten :-), want morgen vroeg op! Om 8 uur vertrekt mijn bus naar Huaraz en dat schijnt een 8 uur durende hel van een tocht te worden :-)! Kheb er zin an! Ach, alles voor de ervaring achteraf! Klaat t hier even bij, want achter mij staan een aantal mensen zenuwachtig trappelend te wachten tot ze aan de beurt zijn (ook chinezen trouwens, maar ze spugen niet in mijn nek gelukkig).

  • 02 April 2009 - 22:28

    Lucien:

    Dat is een interessant uitzicht. Wil je meer filmpjes sturen?

  • 03 April 2009 - 06:34

    Henrike:

    Hoi Hester!
    Fijn dat je goed bent overgekomen en erg leuk om je belevenissen te lezen. Heel veel plezier!
    groetjes Henrike

  • 03 April 2009 - 07:10

    Maaike:

    Hoi hester,

    Leuk je berichtjes te lezen. Heb je al cavia's gegeten?

    Groetjes,
    Maaike

  • 03 April 2009 - 09:24

    Krista:

    He Hester,
    Lachen dat je filmpjes kunt maken :-). Een zeer inspirerend reis (en film) met die tuk... Je busreis naar Huaraz is er vast niet bij ;-)!

    Krista

  • 03 April 2009 - 14:18

    Edward:

    He Hester,

    Je moet volgens mij terug met die camera, ik heb het idee dat je steady shot het heeft begeven.
    Ik heb vandaag mijn eerste pappa dag en geniet volop. We hebben dan ook fantastisch weer plaatselijk 20 gr. Veel plezier morgen in de bus. Ontbijt een beetje licht, anders ga je teveel op die chinese vrienden van je lijken.
    Groet Edward

  • 04 April 2009 - 08:04

    Barbara:

    Hee Hester!
    Wat goed dat je al zoveel berichten heb geplaatst! Jetlag al een beetje over?
    Ben benieuwd naar de verhalen over de luxueuze busreis!!

    X Barbara

  • 04 April 2009 - 11:39

    Angelien:

    Goed te horen dat je goed bent aangekomen. Quirien en Lievijn roepen de hele tijd als we langs jou huis komen: Quirien: Hester is weg he, heel laaaang. Lievijn: ja ze is terug als ik jarig ben. Niet dat zo'n opmerking Quirien nu echt helpt ;-)
    Wanneer verlaat je Lima precies? Groeten en veel plezier van allemaal

  • 04 April 2009 - 13:54

    Gerda En Wim:

    hoi hester,

    heb je een goede reis gehad? bevalt het daar goed? groetjes oom Wim en tante Gerda Borghuis

  • 05 April 2009 - 09:09

    Marielle:

    He hester! als je lekker zit te hobbelen in die bus.... zet manu chou op....dat doet wonderen!
    x marielle

  • 05 April 2009 - 11:54

    Marque:

    Hester, ga er voor! Gewoon genieten van alles en iedereen om je heen. En bedenk dat je altijd bij mij in Parijs terecht kan! Of anders in Tallinn, als ik weer terug ga verhuizen :-) De vodka staat in ieder geval klaar! Besos, M.

  • 06 April 2009 - 10:22

    JanI:

    Hee hester

    Zier er inderdaad wat bumpy uit. Maar goed in China fietste er tenminste nog iemand voor ons :)
    Vanavond eerste vcv zonder jou. We zullen op je toosten.

    grr
    jan

  • 07 April 2009 - 08:59

    Trientsje:

    Hallo Hester!
    Hoe is het daar in Huarez? Heb je de reis zonder kleerscheuren overleefd? En ben je al aan het wandelen geslagen? Take care!
    T.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 41661

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 02 April 2017

Een eerste bericht uit Zuid-Sudan

17 Juli 2015 - 16 Juli 2015

Nepal

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Maleisië

31 Maart 2009 - 20 September 2009

Peru

Landen bezocht: