Tot over een paar weken :-) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu Tot over een paar weken :-) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu

Tot over een paar weken :-)

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg Hester

29 Mei 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur


Hoi allemaal,

Hoop dat alles goed met jullie gaat. Nog een paar weken en dan hoop ik jullie allemaal weer te zien :-)!

Pfff, het is een enerverend jaar geweest, wellicht het meest enerverende van mijn leven: 7 maanden geleefd in primitieve omstandigheden in een afgelegen Orang-Asli village, maar ook 5 maanden gewoond en gewerkt in een wereldstad als Kuala Lumpur. Teleurstellingen te verwerken gehad, beproevingen doorstaan maar ook ultiem geluk ervaren en overweldigende successen geboekt. Vele landen en plekken bezocht, veel geleerd over andere culturen en religies, en de meest enerverende mensen van over de hele wereld ontmoet.

Over een paar weken is het zover en vlieg ik voor eventjes weer naar Nederland. Ik kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien :-).

Bijgevoegd nog wat foto's van mijn 'visarun' naar Cambodia (Siem Riep) en de overweldigende tempels van Angkor Wat.

Heel graag tot snel en veel liefs van mij,

Hester










  • 30 Mei 2015 - 19:36

    Angelique:

    Lieverd,
    Kan niet wachten om je weer te zien!!!

  • 31 Mei 2015 - 18:54

    Marielle:

    Lieve Hester,

    nog eventjes......tot snel!

    xmarielle

  • 01 Juni 2015 - 13:45

    Esther H.:

    He hestertje, wat heb jij veel beleefd! prachtig. zie je snel weer. xx esther h.

  • 01 Juni 2015 - 23:47

    Bram:

    Lieve Hester,

    Heerlijk om je weer terug te zien! Ik kijk er echt naar uit! Zal voor jou een geweldige overgang zijn, ons vlakke polderland, met z,n polderaars.
    BTW mijn oudste zus Marjolijn vertrekt toevallig morgen naar Maleisie voor 2 weken vakantie met Malasia Airways. Grappig.
    Tot snel weerziens
    ×× Bram

  • 09 Juni 2015 - 16:35

    Cor :

    Hoi Hester had je misschien niet verwacht (of wel) dat ik je verslagen zou lezen. Ik vind het heel mooi wat je hebt gedaan. Leuk dat je ff terug komt naar Nederland. Wellicht zien we elkaar nog ff bij Dennis in de Fox.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 41655

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 02 April 2017

Een eerste bericht uit Zuid-Sudan

17 Juli 2015 - 16 Juli 2015

Nepal

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Maleisië

31 Maart 2009 - 20 September 2009

Peru

Landen bezocht: