Nepal here we come. Duuuus . . . - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu Nepal here we come. Duuuus . . . - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu

Nepal here we come. Duuuus . . .

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg Hester

15 Juni 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur


Beste allemaal,

Dit bericht komt voor diegenen die ik nog niet heb kunnen spreken of zien wellicht wat onverwacht, maar ik ben weer op Nederlandse bodem, wat eerder is dan gepland. Ze waren me zo zat daar dat ze me vastgebonden hebben en hupsakee in de bagageruimte gedouwd hebben in het vliegtuig naar Nederland :-)!

Grapje uiteraard. Het werkelijke verhaal is dat ik dat ik een aanbod van de organisatie Medair (zie www.medair.org) heb gekregen om voor hen in Nepal te gaan werken. Een interessant aanbod (voor mij dan), gezien de aardbeving(en) die daar onlangs hebben plaatsgevonden. Om echter het aanbod te kunnen accepteren, betekende dit wat snel handelen en ben ik zsm terug gevlogen om hier voldoende tijd te hebben om me op mijn nieuwe avontuur voor te bereiden en natuurlijk jullie allemaal even te zien. Wanneer ik precies weer vertrek is nog niet honderd procent zeker. Ofwel maandag 13 juli, maar momenteel in overleg of t een weekie later kan.

Mocht je mij willen bereiken, app me dan (bij voorkeur) op mijn Maleisische telefoonnummer: 0060 11 27 28 28 01, stuur me ff een mailtje (hestersanderman@hotmail.com) of plaats een berichtje op deze blog. En oh ja, Facebook kan ook :-)!

Heel veel liefs van mij en hopelijk tot snel!

Hester

Ps - Cluppies, de vierde staat nog gewoon hoor :-)! Zie jullie dan :-)!


  • 15 Juni 2015 - 17:23

    Hemk Slagman:

    Hoi Hester succes met je nieuwe baan is wel en spannende uitdaging hoop dat je het daar goed ook naar je zin gaat sterkte daar goed werk Hester vr gr henk en riekje Slagman

  • 16 Juni 2015 - 09:22

    Esther H.:

    He hestertje, welcome back! wat een spannende ontwikkelingen zeg!
    we zien elkaar in ieder geval 4/7 om bij te kletsen! xx esther h.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 41662

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 02 April 2017

Een eerste bericht uit Zuid-Sudan

17 Juli 2015 - 16 Juli 2015

Nepal

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Maleisië

31 Maart 2009 - 20 September 2009

Peru

Landen bezocht: