Het regenseizoen is ten einde!!!!!! - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu Het regenseizoen is ten einde!!!!!! - Reisverslag uit Huaraz, Peru van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu

Het regenseizoen is ten einde!!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hester

17 April 2009 | Peru, Huaraz

Jeuh! Jeuh Jeuh! Het regenseizoen is ten einde! Kwerd er ietsiepietsie moedeloos van: bijna hele dagen regen en ´s avonds zo koud dat ik 3000 truien aan moest om een beetje warm te blijven. Verwarming hebben we namelijk niet :-)! De naweeen van het regenseizoen schijnen ook langduriger en heftiger geweest te zijn dan normaal, maar nu nu nu schijnt het dan toch echt afgelopen te zijn! Heerlijk!!! Gisterochtend werd ik voor het eerst wakker met een strakblauwe lucht en een felbrandende zon! Geweldig! Kvoelde me gelijk 10.000 keer beter! Voor het eerst zag ik pas hoe geweldig mooi het hier is en kon ik voor eerst volledig de bergen zien waar Huaraz door omgeven wordt. Tot een bepaalde hoogte zo mooi groen en daarboven bedekt met een prachtige laag witte sneeuw (it can be yellow)! Echt supermooi om te zien! Kzal jullie foto´s niet onthouden, maar dat komt de volgende keer! Kga dit weekend namelijk weer een bergje op (dit keer met kleding aan ;-)) en mijn best doen om wat mooie foto´s te maken! Bijgevoegd nog wel een aantal foto´s van afgelopen paasweekend hier in Huaraz.

Een heel fijn weekend :-)!


  • 17 April 2009 - 19:19

    Lucien:

    Hoi, dat ziet er kleurrijk uit !

  • 18 April 2009 - 06:23

    Trientsje:

    Hey Hester,

    Mooie foto's weer en wat lekker dat in Huarez het weer nu ook echt beter wordt. Hier in NL is dat ook zo en daar word je meteen helemaal blij van! Leuk dat je, zo te zien, een paar reisgenootjes hebt.
    Fijn weekend. Wij gaan naar Groningen voor een bruiloft.

    Liefs T.

  • 20 April 2009 - 07:42

    Inge:

    Hoi Hes,

    Goed om te horen (en te zien op de foto's) dat je je eerste weken goed bent doorgekomen!! Het was natuurlijk een hele stap. Hablo espanol?? Ik iig nie...

    Groetjes Inge

  • 20 April 2009 - 10:23

    Martha :

    He Hester,

    Fijn te horen dat het weer nu is opgeknapt. Ik kan me dan ook helemaal voorstellen dat het er dan 10x mooier uitziet. Dat is hier in NL namelijk net zo. Ik krijg ook nu het mooi weer is, 10x meer energie! Heb je al gehoord dat Miranda een zoontje heeft gekregen? Hij heet Ben. Dan ben je weer op de hoogte! Liefs Martha

  • 20 April 2009 - 11:52

    Jacqueline:

    Hoi Hester,

    Wat waanzinnig leuk om je zo te volgen. Hier alles goed en volop bezig met de identiteit van het NRK. We zijn op stoom en rond 8 mei hebben we volop zaken lopen. Thuis ook alles op rolletjes en net een waanzinnig leuke cursus vrouw en leiderschap gevolgd, gebaseerd op NLP. Zeer leerzaam over mijzelf.

    Veel plezier en ik ga je volgen!

    Liefs,

    Jacqueline

  • 20 April 2009 - 12:14

    Marielle:

    He hester! Welk bergje wordt het? ben benieuwd naar de foto's! Vandaag mijn eerste verlofdagje.....aftellen is begonnen.

    liefs marielle

  • 21 April 2009 - 07:44

    Erik:

    Hester,

    Ben blij voor je dat de zon schijnt, hier doet "ie" dat gelukkig ook. Ga je alweer een berg op? Neem je zeepkist mee, ben je sneller benee!! Hier alles goed, we hebben vorige week het 25 jarig huwelijk van Nico en Petra gevierd in de tapasbar onder het Spinnnewiel, was weer helemaal geweldig!!! haha verder alles lekker relaxed hier en aan het aftellen voor mijn vakantie, volgende week lekker 2 weekjes vrij.
    Geniet lekker van het mooie weer doen wij het oook hier!!!

    Kus,
    Erik

  • 25 April 2009 - 08:30

    JanI:

    Ooh lekker daar man.
    heb je het ng steeds naar je zin?
    Anders maak je maar een 'miscaderautje' open

    liefs
    jani

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hester

Actief sinds 29 Dec. 2008
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 41656

Voorgaande reizen:

03 April 2016 - 02 April 2017

Een eerste bericht uit Zuid-Sudan

17 Juli 2015 - 16 Juli 2015

Nepal

01 Mei 2014 - 01 Mei 2015

Maleisië

31 Maart 2009 - 20 September 2009

Peru

Landen bezocht: