Fijne Kerst & een Gelukkig Nieuwjaar! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu Fijne Kerst & een Gelukkig Nieuwjaar! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hester Sanderman - WaarBenJij.nu

Fijne Kerst & een Gelukkig Nieuwjaar!

Door: Hester

Blijf op de hoogte en volg Hester

24 December 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Beste allemaal,

Vanuit Sabah, wil ik jullie allemaal graag een hele fijne Kerst toewensen en alvast een heel Gelukkig Nieuwjaar!!!

Ik breng Kerst door in het SOLS Youth Development Centre (YDC) met enkele van mijn collega's en wat overgebleven studenten (het merendeel is naar huis afgereisd).

Voor een impressie van de YDC:

Geniet en proost alvast!

Liefs van mij,

Hester

• 24 December 2014 - 10:40

Edward:

Jij ook een hele fijne kerst en een gelukkig 2015.
    Het YDC ziet er gezellig uit, ligt er al sneeuw, haha. Even terug in de gewone wereld, geniet ervan. Proost!

• 24 December 2014 - 11:42

Lucien:

Hoi Hester,

Ik stuur jullie een kaartje :)
    Het is een plezier om je berichten uit Maleisie te lezen ! Veel kerst plezier & Gelukkig Nieuwjaar !

Lucien.

• 25 December 2014 - 10:13

Krista:

He Hester!

Leuk al je verhalen te lezen en fijn dat het daar goed gaat met je.
    Ik wens fijne kerst dagen en een liefdevol en gezond 2015!

Liefs, Krista

• 25 December 2014 - 17:14

Esther H.:

Lieve hester, fijne kerstdagen gewenst en een heel gelukkig, gezond, liefdevol en uitdagend 2015!! Have fun, xxxx esther

• 27 December 2014 - 19:53

Bram:

Lieve Hester,

Nogmaals hele fijne feestdagen toegewenst en alle goeds voor het komende jaar. Ik hoop dat je niet in het overstromingsgebied zit. Op ons journaal zijn we getuige van extreem veel wateroverlast in grote delen van Maleisie en Thailand. Hier de eerste sneeuwvaĺ van het jaar. Apropos sneeuw: we denken aan een weekje skiën in St Anton in maart. Als je dan toevaĺlig hier in de buurt denkt te zijn, weet dat je meer dan welkom bent om mee te gaan!!!
    Liefs, Bram